Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı Kalite ve Akreditasyon
Daire Başkanlığı'nın Kalitenin Geliştirilmesi Yönetmeliği uyarınca yılda bir
kez yapılması gereken Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi; Adıyaman İl
Ambulans Servisi Başhekimliği ve bağlı birimlerinde çalışan personellere
23.12.2019 ve 25 Aralık 2019 tarihlerinde iki ayrı grupta verilmiştir.
Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Konferans
Salonunda verilen eğitime Adıyaman İl Ambulans Servisi Başhekimliği'nde çalışan
306 personel katılım sağlamıştır. Eğitimde eğitmen olarak Adıyaman İl Ambulans
Servisi Başhekimi Doktor Fatma Tuğba ADIGÜZEL, Kalite Direktörü Paramedik İsmet
ARIK ile Kalite Birimi çalışanı Paramedik Süleyman SARIDUMAN, Bilgi İşlem
Birimi Sorumlusu Tıbbi Sekreter Cengiz İNCE ile Bilgi İşlem Birimi çalışanı
Tıbbi Sekreter Özkan KAYA, Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü İş Sağlığı ve Güvenliği
Uzmanı Abuzer ÖZKAN ve Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Sivil Savunma Uzmanı Nezif
İNAN görev almıştır. Personellere; Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve Örnek
Dokümanlar, Hastanın Güvenli Nakledilmesi, İstenmeyen Olay Bildirim
Sistemi(İOBS), Kişisel Koruyucu Ekipmanlar, Ambulans Trafik Kazaları, Ambulans
Dezenfeksiyonu, Hasta Hakları, Tıbbi Atık Yönetimi, El Hijyeni, El Yıkama, İş
Sağlığı ve Güvenliği, Yangın Söndürme ve Tatbikatı, Bilgi Güvenliği, ASOS
Eğitimi, Hasta Kimlik Bilgilerinin Tanımlanması, İletişim Becerileri, Hasta
Memnuniyeti ve Hasta Mahremiyeti konularında eğitim verilmiştir.